P1259
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz p1259 zainteresowany powinieneś przejść do p1259 prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania, p1259. Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.
By Pepcio October 25, in Skośnookie. Honda zdechła a miało być tak pięknie. Jadąc wywaliła checka - po odczytaniu błędu wyszło P - usterka systemu vtec. Silnik kręci jedynie do 3,5 tys i zaczyna przerywać. Ktoś podpowie od czego zacząć poszukiwania usterki?
P1259
Forum Nowe posty Szukaj na forum. Nowe treści Nowe posty Ostatnie wpisy na profilach Ostatnie aktywności. Użytkownicy Obecnie na forum Ostatnie wpisy na profilach Szukaj w wpisach na profilach. Zaloguj Rejestracja. Szukaj tylko w tytułach tematów. Szukaj Wyszukiwanie Zaawansowane…. Nowe posty. Szukaj na forum. Install the app. Witamy na Forum Mechaników!
W silnikach z mokrą miską to dla mnie nie jest normalne, p1259. Nieprzeczytany post autor: losiu20 » 27 lut ,
Nieprzeczytany post autor: TerraX » 04 cze , Nieprzeczytany post autor: czarnypiotrek » 04 cze , Nieprzeczytany post autor: przybys33 » 29 cze , Nieprzeczytany post autor: Krystek » 27 lut , Nieprzeczytany post autor: losiu20 » 27 lut , Nieprzeczytany post autor: Krystek » 28 lut , Nieprzeczytany post autor: TerraX » 28 lut ,
This is one of the most frequent OBD2 trouble codes. Read the full article below to know what it means, how to fix it, and what other codes may show related to it. Bank 1 refers to the bank of cylinders that includes cylinder number 1 on V-type engines. Performing tests when there are no symptoms in the car. A proper diagnosis should have some visible symptoms so that the source of the issue will be easier to identify and fix. Mistaking this trouble code with Bank 2 or Bank 3 when running VTEC test for Bank 1 when checking where the fault lies within the system. A P code is not a serious problem and does not cause any major issues.
P1259
P code is a manufacturer-specific code that is specific to Honda and Acura vehicles. The VTEC system is designed to optimize engine performance by adjusting the valve timing and lift according to driving conditions. It operates by using two different camshaft profiles: one for low-speed operation and the other for high-speed performance. This allows the engine to deliver both efficient and powerful performance across a wide range of driving scenarios. It uses oil pressure to adjust the camshaft lobes, optimizing valve lift and timing for improved efficiency and performance. This technology is a signature feature of Honda engines, offering benefits such as better fuel economy, increased torque, and overall enhanced performance. This typically indicates an issue with the VTEC oil pressure switch or the solenoid valve.
Gasolineras beroil en españa
JPG chyba o tym mowa. Wysłany: Nie , 14 Kwi Temat postu:. Install the app. Cena nie jest wysoka jak za tego typu pojazdy więc może ktoś ma propozycję. Wysłany: Pią , 05 Kwi Temat postu:. Wysłany: Pią , 12 Kwi Temat postu:. W sumie to zbaraniałem, czytałem gdzieś, że seria K zaprojektowana jest tak by niwelować takie odgłosy, ponoć tłoki są dość krótkie, a gładzie cylindrów powlekane jakimś specjalnym materiałem. Auto 2,0 z lpg z r, ok tys przebiegu na liczniku, ale z Niemiec to kto wie ile naprawdę. Ile kosztuje ten zawor? Posted October 29, Honda zdechła a miało być tak pięknie. Luki - ja dalej twierdzę, że taki stan rzeczy to nie jest normalność. Ostatnio zmieniony 27 lut , przez losiu20 , łącznie zmieniany 1 raz. You can post now and register later. Ponoć gość jakiś czas temu dobrze robił swoją robotę, ale dowiedziałem się też, że chyba mu przeszło.
We recommend Torque Pro.
Wyłączasz rozgrzany silnik w samochodzie stojącym na poziomej powierzchni, po kilku minutach wyjmujesz bagnet, czyścisz, wkładasz ponownie, wyjmujesz i odczytujesz poziom. Posted October 29, Jak juz przywolujemy automatyczne systemy pomiaru i silniki gdzie fizycznie bagnetu nie ma to np w BMW E92 M3 czy Porsche CS nie ma praktycznie roznicy w zmierzeniu po minutach od zgaszenia silnika Porsche i tak po mniejszym czasie nie zmierzy , a po np calej nocy w garazu. Sign In Sign Up. LuQ Posted October 26, To nie będzie informacja o ciśnieniu oleju albo o zmiennym napięciu odwzorowane w stos do obrotów - tego wydaje mi się nie dostaniesz. Czy jest mozliwosc odczytania np cisnienia oleju przez OBD i porownania z jakas wartoscia nominalna? Pepcio Posted October 25, Z tego co piszesz nie jest to Twój pierwszy samochód a nie wiesz jakie są warunki prawidłowego pomiaru poziomu oleju? No tak nie było synchronizacji immo licznik sterownik silnika nie szło zrobić synchro jak był przypisany tylko 1 klucz w immo licznik po dopisaniu 2 klucza w immo licznik dopiero można wykonać synchro licznik ecu warunek synchro w forscanie muszą być przypisane 2 klucze.
And, what here ridiculous?
Certainly. I agree with told all above. Let's discuss this question.